|
Baby, I'll be tough
Too much is not enough
בידי מי, לכל הרוחות, נמצא הגורל שלנו?
|
התבגרתי יותר מהר מכל השאר. אני זוכר שזה קרה בפתאומיות כזאת -
אפילו לא חיכיתי לזה - הכל היה עניין של שניות. שנייה הייתי
ילד ובשנייה שאחרי זה - כבר לא.
זה קרה לי יום אחד כשהייתי בן עשר בערך. החלטתי לעשות סיבוב
בקניון כי לא היה שום דבר מעניין בטלוויזיה.
|
|
|
אח.. אני עדיין
זוכר את הסיגריה
הראשונה הראשונה
שלי זו הייתה
סיגריית "נובלס
אורגינל" אני
אף-פעם לא אשכח
את המתוק קרמי
פשוט מגעיל...
הרגשתי שאני
באמת תאילנדי
מיוחד.
ומה אתן היום
לנכד הקטן שלי
אם לא מסיגריית
"הנובלס לייט"
שלי,
הרי גם הוא
תאילנד מיוחד! |
|