|
שלום, שמי רגב צוברי.
נולדתי בראשון לציון, ועד היום אני גר בעיר הנפלאה
הזאת.
בעקבות אהבתי לשירה, הצטרפתי ללהקה עירונית בשם נ"ס
(נגנים-סולנים) שבזכותה יוצא לי להופיע בפומבי בכל
מיני
אירועים רשמיים (ימי זכרון, הפעלות, הופעות בהיכל
וכו').
בעצם, חבל על כל מילה, עדיף שתשמעו .
"לא רק איבר האהבה שהוא בלה, מוצף בדם ענבי תשוקה עד להתפקע"
|
|
|
איש אחד אמר
לכלב שלו אם הוא
בא או לא. אז
הוא בא. או לא.
האגודה לזכויות
בעלי החיים,
מוחה למען
זכויות הכלב. |
|