|
כל כך כואב לא להיות איתך אבל מצד שני אני לא חוזר לארץ
המטורפת הזו ,אני לא ניכנע לזה אני נשאר
|
זה פשוט מדהים שהכל נמאס ומקיא פה.
אני קונה לי פטיפון לחזור לי לתקופה שלא הייתי בא, יותר גרוע
מזה לא יכול להיות.
|
|
|
מה זאת אומרת
לעיון?
והאם יש יום
עיון מרוכז לכל
הסלוגנים והאם
אפשר להשתתף?
"קרוסורק" מנסה
להשתלב. |
|