|
בחופש הגדול התחלתי לכתוב, כתבתי בסך הכל חודשיים
והפסקתי מסיבות אישיות וחוסר זמן לכתוב. ועכשיו משהו
קרה והתחלתי לכתוב שוב.
ואני אפרסם פה שירים שלי - מקווה גם להקליט אותם.
אל הארכיון האישי (1 יצירות מאורכבות)
|
|
וואלה, אחרי
שבוע רצוף של
כתיבת סלוגנים
כבר אין לי משהו
מצחיק לספר
לחברה.
אני ופרקליטיי
שוקלים הגשת
תביעה ייצוגית
נגדכם. זה ממכר! |
|