|
בת 25, זה עתה סיימתי ללמוד עיצוב גרפי... אוהבת
לכתוב במיוחד כשמשהו מפריע לי או מכאיב, מסתבר שזו
תרופת פלא ;-)
תני לי רק לומר לך
מילים ריקות מתוכן,
להפיח בך תקווה,
|
עוד יום עובר,
מסתיר שנים,
של נעורים שהתפכחו,
ישרו מבט אל האמת,
לחמו בעוז,
ואז כבו.
|
שלחתי לך מייל, אני יודע שאת מחכה,
|
|
|
אם הייתי יותר
עשיר, הייתי
קונה את האתר
הזה, ומפרסם רק
סלוגנים שלי.
אבל בשביל זה,
אני צריך שבועז
יפרסם את
הסיפורים שלי.
מעין "Catch
187"... לא? |
|