|
אל תבוא,
אם בכל מקרה התכוונת ללכת...
|
אתה יודע סבא,
היום נסענו לבקר אותך,
נסענו לבקר אותך בבית הקברות.
הבטנו באבן הקרה הזו,
והעלנו זכרונות מהעבר.
|
הגבול נמצא במקום
הכי גבוה שאליו
אתה יכול להגיע.
הגבול נמצא במקום
|
ועכשיו אחרי המלחמה
אני רוצה לחבק את אלה שאינם,
ועכשיו אחרי המלחמה
אני רוצה לאהוב את אלה שנשארו,
ועכשיו אחרי המלחמה
אני רוצה להמשיך בדרך בה התחלתי.
|
הראש שלי ריק ממחשבות,
אני מנסה לסדר אותן ומגלה שאין מה לסדר.
הלב ריק לחלוטין,
מן תחושה של עצבות שמרחפת באוויר.
|
תסתכל עליי,
אני כמעט שונה.
קצת ילדה, מעט בוגרת
|
|
|
למה הסלוגנים לא
מסווגים כמו
יצירות?
כלומר:
מצחיק
דרמתי
אורבן גורנישט
אגומנייק
וכדו'...
ערד עזמוביץ
בעוד סיבה למה
הוא לא כותב
יצירות. |
|