|

116807980
אמרו לי פעם שלפעמים כדאי לשבת עם עט ודף ופשוט להתחיל לכתוב
בלי להפסיק. לזרוק על הנייר מה שעולה בראש באותו הרגע.
|
נסה לדמיין את עצמך מרחף מעט מעל המציאות...
אתה רואה את אותם דברים שראית תמיד. אותם דברים שנתת לעבור לך
מול העיניים. ואז אתה עוצר ומביט...
|
5 בבוקר. יושב בחושך בחדר מול המחשב. נורא רוצה לישון אבל גם
נורא רוצה לכתוב.
|
נפלתי על רוע מוחלט. לפעמים אני מרגיש שבאמת יש לי את האנרגיה
להרוג. להרוג מישהו שפשוט מגיע לו למות. חרק שחושב שהוא אדם.
מפלצת שחושבת שהיא אדם טוב. צביעות מוחלטת.
|
הרכבת הייתה צריכה להגיע עכשיו, אבל באופן מפתיע היא מאחרת
ב-10 דקות. טוב, מה זה עוד 10 דקות ביממה שלמה?
|
|
|
"I fuck in
Rome, I fuck in
Spain,
I fuck in the
snow and fuck
in the rain.
But I'll never
be happy and
I'll never be
free
'till i fuck
the army, LIKE
THE ARMY FUCKS
ME!!!" |
|