|
אין מה לעשות.....אני לא שפויה ולא בא לי לדבר על
זה!
היא הביטה בי, מבטה צעק לי "קדימה, תעשה את זה... תאנוס אותי".
|
וכמו תמיד היינו נשארים תקועים באיזה גן או גג של אחד הבתים,
מנסים ליצור אווירה...
|
אני יושבת עם תחתוני הסבתא שלי והגופייה המטונפת שלך, בעיינים
מקומצות, שעונה על הקיר בקור של תחילת ינואר...
|
את טיפשה! את ידעת את זה?! לא כי אולי פשוט שנשמט לך מהמוח
לחלקיק שנייה... איך יכולת לעשות את זה בכלל?
|
קאי , קאי הוא סטלן כלבבי ואחד מהדמויות של הקומיקס שלי "אותו
סיפור יפני עתיק יומין" או אם בא לכם, עוד סיפור של בני נוער
פסיכים -
|
|
|
אנחנו יודעים
שאתה מיוחד,
שונה ומתוחכם.
בגלל זה אתה גם
מציע לפה
סלוגנים, כדיי
להראות את
הסטייל המדהים
שלך. הרי אתה,
אתה
אינדיבידואליסט
בדיוק כמו כל
אחד אחר. |
|