|
איך נקרא שאני מקבל מכתבים מהבית,
והבית איננו?
איך נקרא שאני מקבל מכתבים מהבית,
ואיש לא חי?
איך נקרא שמהבית כותבים לי,
והמכתב לא נכתב?
והמכתב לא נשלח?
איך זה נקרא?
(איך נקרא/אבות ישורון)
אין בזה חלון
ואין בזה אחר
|
אני מסתת מצבות
לאלו שמתו
ולאלו שעוד
לא.
|
|
|
23. מה עושה לי
גזים.
24. תנוחות
שהאוגר שלי
אוהב.
מתוך הספר "100
דברים לא לדבר
עליהם בדייט
ראשון" |
|