|
ואצלי בלב יש מנגינה עצובה
יש זרמים של כאב שמלבים אותה
לפעמים עולים בטון מחזקים אותה
ולפעמים נרגעים נעלמים רק...
לדקה
|
איזה טבע יש לעלום
לפעמים נותן לך לחייך כל הזמן
ובשניות החיוך נעלם
ואז אתה אומר אחרי מה רדפתי
כי היה לי מושלם
ועכשיו זה לא אותו עולם
|
|
|
נשבר לי מבנים.
אם הייתי אני
שקוראת את מה
שאני כותבת,
הייתי שואלת את
עצמי אם אני
דו-מינית.
גמבה, שגילתה
כבר ממזמן שכולם
מסביבה
דו-מיניים. |
|