|
 טוב.
כמו שאתם רואים, זה אני... אינ אדם מאוד מפורסם, והשתתפתי בכול
הטרילוגיה של שר הטבעות.
אני בסך הכול שיחקתי קוסם מסריח, שכול מה שהוא יכול לעשות זה
פלאש עם ה"מטה קסמים" שלו... איזה מין קוסם זה??? :)) |
orendude
זה ציפור?
זה תולע???
זה מטוס???
זה שאהיד על גלשן רוח???
לא, זה תולע...
|
|
|
-אבאש'ך
ערומקו?
-כן.
-אז למה אתם לא
מאשפזים אותו?
-לא יודע, נחמד
שהוא בבית. הוא
סתם יושב על
הספה כמו קישוט
כזה, ליופי, לא
עושה נזק לאף
אחד.
אפרוח ורוד
מסביר. |
|