|
זה נראה לי כמו אחד המקומות השווים ביותר שאפשר להגיע אליהם...
|
בוקר. היא פוקחת עיניים ורואה בוקר. איך הוא כבר הגיע,
כשהעיניים נעצמו היה עדיין לילה. מוזר.
ואז היא נזכרת שבוקר ומה זה אומר.
|
אם הייתי סוכריה הייתי רוצה...
|
|
|
אין יחס ראוי
לבוחנת וזה כבר
נרשם לכם בתיק
האישי וזה ילך
אתכם עד לצבא,
ואחר כך לכל
מקום עבודה
שתנסו להתקבל
אליו.
אני אהרוס לכם
את החיים, אתם
תראו. כתם גדול
ובלתי מחיק
ילווה אתכם גם
באוניברסיטה,
ברבנות, בברית
ובבר מצווה.
הבוחנת בוחנת
גבולות |
|