|
 שלםו אני עורמ סלוק בן 14 משלומי אני שר אר אנד בי וסלט מקווה
שתשמעו ותהנו |
drumsking
אל הארכיון האישי (2 יצירות מאורכבות)
|
|
למכירה!
בית עם ארבע
כיווני אויר
(אופציה לחמישה
תלוי
באמריקאים)
קומה שניה
(אצלנו לא בונים
יותר)
באפגאניסטן
עילית ליד האוהל
של סעיד
לפרטים
א. ב. לאדן |
|