|
בָּא לִי אַבִּיר עַל סוּס לָבָן
יוֹצֵא יְחִידָה מֻובְחֶרֶת כַּמּוּבָן
שֶׁיִּהְיֶה אַמִּיץ וְהַרְפַּתְקָן
גָּבוֹהַּ, שְׁרִירִי וְרוֹמַנְטִיקָן
|
לָמָּה שׁוּם דָּבָר לֹא זוֹרֵם???
חֲסֵרָה רַק טִיפָּה
|
לְכִי תַּסְבִּירִי לוֹ שֶׁאֵין הִגָּיוֹן
זֶה הַלֵּב שֶׁנֶּאֱטַם וְלֹא מוֹצֵא פִּתְרוֹן
הָעֵינַייִם הַכְּחֻולּוֹת שֶׁלּוֹ מַמָּשׁ מוּלֵךְ
אֲבָל לֵב פָּשׁוּט יוֹדֵעַ יוֹתֵר טוֹב מִמֵּךְ..
|
|
|
אני שונאת את זה
בפה,זה חמוץ
ומלוח הטעם הכי
מגעיל בעולם
והצבע הלבן
והדוחה שלו...
איכס
אבל מצד שני זה
ממסטל ללקק
טיפקס
מכורה |
|