|
כמה ימים לפני שכולם התגייסו ונשארתי לבד, יצאנו לשתות ולדפוק
את הראש בפאב מסריח במרכז. בערך 20 חבר'ה יוצאים להתמסטל ואחר
כך כל המדינה מתפלאת שיש תאונות. מטומטמים.
כל הדרך לפאב שרנו את אריק לביא, די אירוני כשלעצמו, כי את
אריק לביא אפילו סבא וסבתא שלי מכירי
|
"תעצור", היא צועקת לי, עומדת במרחק חמישה מטרים ממני, יפה כמו
שאני אוהב לזכור אותה, יפה כמו שהכרתי אותה, זהובת שיער. היה
אסור לי להכיר אותה, את האהבה. סם ממכר.
|
אני כותבת לכם את זה מתוך תחושה שמקננת בי הרבה מאוד זמן,
תחושה רעה שמישהו לא מספר לכם את האמת כי הוא לא רוצה שתדעו
אותה מסיבות שאינן ידועות לי.
אני אספר פה את הדברים האמיתיים שקורים פה ואת הדברים המרים
שמאחורי האגדה עלי ועליו.
|
|
|
לסביות? זה מילה
יפה למכוערות.
אני ממש לא
לסבית, אפילו
ששכבתי עם כל
החברות שלי. גם
הן לא לסביות.
קוסיות אחת
אחת.
חבר שלי דווקא
מרוצה מהסידור
הזה, אני מרשה
לו להצטרף כשהוא
מתנהג יפה.
שירה בוידוי
חושפני למגזין
במה, אבל לא
לציטוט |
|