|
אני סתם כועס, זה לא בסדר מצדי.
פשוט מגיע להם, למרות שהם צודקים.
ככל שנכנסים לזה יותר, רואים שזה לא פייר מצדי,
ואין לי בררה אלא לוותר.
|
בוא נעשה משהו מגניב
ונצא החוצה, יש שמש אביב
ניסע לנו, לא יודע לאן
יאללה בוא ניסע כי אין אין אין הרבה זמן.
|
|
|
"תבחרי אישה! או
הבננה, או
אני!!!"
מתוך "מילותיו
האחרונות של
שמואל
איציקוביץ', כרך
ש"יה." |
|