|
אני כותב בבמה רק בשביל לנסות,
רק לנסות,
ליצור משהו שמישהו יקרא וירגיש טיפה יותר טוב,
או יותר רע,
לא משנה מה, העיקר שירגיש.
חובב מושבע של גלישת רוח בעיקר אבל גם כל ספורט אחר
ובתמונה , כן זה אני (הלוואי)
אבל עכשיו אני רוצה
לטעום את הטעם של דמה
של זונה שקרנית
מפלס דרכו בגרוני
|
ורציתי לבוא להפרד
אבל הייתי חולה מידי בשבילך
אז החלטנו לבד בו זמנית שזה נגמר, אבל היה נחמד
כל עוד לא היינו צריכים לדבר,
|
אלו אולי המילים האחרונות
של סופר מתוסכל מרמה ב' מינוס
|
חולם על כל אותם דברים שאין
לאף אחד בגיל שלנו כבר
בחיוך מטופש וריר נוזל
|
היא יודעת שתפסיד לה בשבילה
ותצעק ותצחק ותלעג ותאהב
כמו שרק היא יודעת
|
|
|
ב-13 לדצמבר
נסעת בקו 51
לכיוון ת"א,
לבשת סוודר ירוק
עבה
ומכנסיים
כחולים
הרכבת משקפיים
עבים עם מסגרת
חומה, יצאה לך
קצת נזלת מהאף
וניגבת אותה
בממחטה.
מעוניין להכירך
(אני הבחור עם
השלייקס
המשובצים שחיטט
באף)
צרי קשר במדור
זה. |
|