|
לטייל בין המילים,
בעצם, לטייל בכלל.
זאת אני :)
כשעמדתי על השלב השלישי בסולם ואחזתי בידיים רועדות את השלב
הראשון, ידעתי שאין לי ברירה אלא לממש ירידה שלב אחרי שלב,
עדיף באיטיות ובתשומת לב מירבית, שאם לא כן, אמצא את עצמי
נחבטת ברצפה מוקדם מהצפוי.
|
|
|
אתם מכירים את
זה שלפעמים,
בשעות הקטנות של
הלילה, אתם
בוהים באוויר
(או בדף האחורי)
ופתאום יוצאת
לכם איזה מחשבה
ממש מקורית כזאת
שעוד לא היתה אף
פעם בסלוגן
ומגיע לה פרס
פוליצר לפחות?
אתם מכירים את
זה שאח"כ אתם
לוחצים בהתרגשות
"שלח לחמך",
מחכים שעה,
מחכים שעתיים,
מחכים שנתיים
והסלוגן לא
פורסם?
איזה דיכאון זה,
אה?
פרציפלוכה מחפשת
משמעות. |
|