|
"גברת חנה ואדון שמעון"
לא מזמן יצאו מהארון
אבל תאמינו לי, זה לא מה שאתם חושבים
הם בסך הכל סידרו שם את הבגדים
|
כי בכל אחד מסתתר איזה חמוס עצבני...
|
רק הקירות שומעים
רק הקירות מקשיבים
לכל מילה, לכל תלונה
לכל קישקוש, לכל דישדוש
|
ואין, אין מה לעשות ואין איך להנות
אין תעסוקה ואין שום מוצא
|
תראו אותי- ילדה עצבנית
סתם תקועה לה בכיתה מדעית
|
אל הארכיון האישי (2 יצירות מאורכבות)
|
|
איך עושים שחלק
מהמילים
בסלוגנים יהיו
מודגשות?
גם אני רוצה
להדגיש!
האם צריך להשאיר
הוראות עריכה
לזה שמאשר את
הסלוגנים? ואם
כן, האם הוא
ממושמע?
(זה שמאשר את
הסלוגנים יקר,
נא הדגש את כל
המילים עם השורש
ד.ג.ש. בסלוגן
זה.
בתודה,
חיוורת.) |
|