|
ילידת קיץ 92' הקסום, אוהבת לצייר ולעשות שטויות.
גרה אי שם בצפון הארץ.
ציור על קאנווס שציירתי בשנה שעברה.
|
|
|
אם היו קוראים
לי ג'וני, זה לא
היה קורה,
גם לא לשמעון
אבל יגאל, זה
כבר שם מלגלג על
זה הם לא יסלחו
לי
יגאל עמיר
כועס ומריר
על הנהלת הבמה
החדשה שלא מאשרת
את שמו |
|