|
 אני כל כך תקועה... מון לייט.
(נכון שכתוב בשם משתמש שלי לונה אבל זה רק כי לייט היה תפוסP:) |
Moon Light10
"כריסטיאנה! כריסטיאנה!". די כבר! נמאס לי. החיים החליטו לשים
אותי כמוקד להתעללותם. "שקט!" צעקתי וכיסיתי את אוזניי בידי.
קירבתי את אפי לנייר כדי שאוכל להתרכז אך ורק בכתוב. אך הקולות
באו עמוק מתוך ראשי וסירבו להרפות.
|
|
|
החלטתי
שהסלוגנים שלי
המוניים מדי,
מעכשיו אני אנסה
לפנות לקהל
המשכיל יותר
ולבנות סלוגנים
שיהיו
סופיסטיקייטד.
הנזיר
האלקטרוני,
מעכשיו שד עם כל
סלוגן. |
|