|
מידי פעם נוחתת עליי המוזה, מידי פעם המילים נשפכות
בלי לחשוב, מידי פעם הרגש משתלט על השכל, מידי פעם
בא לי לחשוף...
למה הכל תמיד מרגיש כמו או זה או זה, למה אי אפשר גם וגם, למה
מרגיש שצריך לבחור, למה צריך להגדיר סדר עדיפויות, למה מרגיש
שצריך לוותר
|
|
|
הייתי יכול
לכתוב סיפור.
הייתי יכול
לכתוב שיר.
הייתי יכול
לצייר ציור.
הייתי יכול לפסל
פסל.
הייתי יכול לנגן
שיר.
אבל אני כותב
סלוגן!!! |
|