|
עומדת מול המראה, מתבוננת בך, מנסה לא לשפוט אותך, את אותו בן
אדם שמגעיל אותי, אני לא יכולה לדעת איך הייתי מתנהגת במקומך.
|
בסופו של דבר את תמיד הורסת.
תמיד עושה טעות או מעשה שגורם לזה.
פוגעת בסופו של דבר רק בעצמך, לא באחרים.
כי להם כבר לא אכפת, הם כבר לא קיימים.
לאט לאט מוציאה אותם מהחיים שלך.
ושוב את נשארת כל כך לבד.
|
איזה בן אדם את?
מי את בעצם?
|
|
|
מאז שטינה זכתה
בהישרדות אני
ישוב וממלמל
"ספירה חוזרת...
ספירה חוזרת...
ספירה חוזרת..."
בנוסף להוזלת
ריר סימלית
ועינים
מזוגגות.
ההורים שלי
חושבים שאני
לוקח את התוכנית
ברצינות מדי.
- שפן קטן,
שממאש התבאס
מהעובדה שטינה
זכתה בהישרדות |
|