|
סטטיסטית, בכל זמן נתון לפחות בשלושה מקומות בעולם, דנים
בסוגייה המתמשכת "מה יש אחרי זה"... אז זה ככה... מפי אחד שהיה
שם.
|
למה מה קרה?! מי מת?!
כל הזיוני שכל האלה על מוסר ויושר.
תני לי סיבה אחת טובה והגיונית למה לא לפגוע בך?!
את יודעת, זה לא שאני בן אדם רע
|
|
|
כדי שיצא סלוגן
ממש איכותי צריך
יריעה רחבה
יותר.
גברת גילדנהורן
קלסטרופובית. |
|