|
 ~Mei~
אני יושבת פה וזוכרת
ואותך קל לזכור
כי השארת לי למזכרת
סימנים באדום סגול ושחור.
|
ובגשם היא יושבת,
על מות אהובה כואבת.
ואין מנוס מהצער,
אין מנוס מהדמעות,
וליבה תוהה
האם יהיו עוד אהבות?
|
לא מאמינה באהבה במבט ראשון.
אבל אני מאמינה בך!
|
|
|
עדיף ציפור אחת
על המנגל מאשר
שתיים ביד |
|