|
305137787 blabla666
אין מה להגיד....אי אפשר להגיד....סתם
לנסות..תקראו...תגיבו..אל תגיבו...תפנימו...תעשו עם
זה מה שאתם רק רוצים...
אל הארכיון האישי (2 יצירות מאורכבות)
|
|
כשאני משועמם,
ואין לי מה
לעשות יותר, אני
שם את היד הקטנה
של הסמן באף של
ההוא בלוגו,
ומגחך לעצמי.
נכון שאין יותר
נמוך מזה? |
|