|
אם הייתי יודעת
עד כמה כואב לחיות
עדיין הייתי בוחרת להיוולד לעולם הזה.
רציתי להתחיל מאיפשהו, אבל לא היה לי ממה.
רציתי להתחיל מאיפשהו, אבל לא היה לי מאיפה.
רציתי להתחיל לנשום.
ברגע שהייתי נושמת,רציתי שהלב שלי יתחיל לפעום.
|
|
|
- "סליחה, מה
השעה?"
- "אני לא יודע,
אין לי שעון".
- "מה?"
- "אה, חשבתי
ששאלת 'מה
השעה?' |
|