|
הזוהר של מלונות ים המלח בלילה...
|
יש חנויות שהמרכז בהן הוא החוויה ולא הקניה.
אז חוויתי.
|
לא שדה, ולא חורשה
פשוט חלקת אדמה יפיפיה
|
התנסות ראשונה שלי בפוטושופ...
סתם כדי להכין ברכת יום הולדת...
|
|
|
רבים שואלים
אותי, במה חדשה
- על שום מה?
ואני עונה, שומה
מחזיקה הכי טוב,
לא?
אפרוח ורוד,
בקרוב אצלכם. |
|