|
הייתי רוצה להגיד שאני עושה אומנות. אבל אני לא
יכול. אני אילם.
האם זוהי מזימה מרושעת?
גוגל נותנת תיבת אי מייל מופקעת!
|
הרבה ארבה הציף את העיר
המון המון שנכתב על כך שיר
|
באמצע אגם
הרחק מהים
גר בספינה
איש אמונה
|
אם בגיהנום היו רעבים
אפילו את זה הם לא היו אוכלים
|
אל הארכיון האישי (5 יצירות מאורכבות)
|
|
הכי כיף בבמה
חדשה זה
הסלוגנים, טוב
גם לרצוח זה כיף
אבל במצבי אני
לא בררן.
ברוך גולדשטיין
לא בורר
בסלוגניו. |
|