|
זה היה יום שני בלילה.
ל"ג בעומר.
הלכתי עם לירון ודנה חברותי למדורה.
הגענו לגינה שליד ביתן. פגשנו שם את מור גיא וגל, אשר הובילו
אותנו אל המדורה עצמה.
|
|
|
"סליחה, איפה
מוסיפים פה
סלוגן?"
"אולהלה, ז'סווי
לה קשקבל!!!"
"קומה שניה, דלת
ראשונה משמאל?"
"לה קוראסו!"
"תודה!"
ץ סופית הולך
לכתוב סלוגן
ובדרך פוגש
צרפתי מסריח. |
|