|
וַאֲנִי - תֵּיבָה סְדוּקָה
לְעִתִּים אַף מֵיתָר בִּי פּוֹקֵעַ
מְהַדְהֶדֶת שִׁבְרֵי מוּעָקָה
מִקִּרְבִּי צֵל-צְלִילִים בּוֹקֵעַ.
|
|
|
"סליחה, איפה
מוסיפים פה
סלוגן?"
"אולהלה, ז'סווי
לה קשקבל!!!"
"קומה שניה, דלת
ראשונה משמאל?"
"לה קוראסו!"
"תודה!"
ץ סופית הולך
לכתוב סלוגן
ובדרך פוגש
צרפתי מסריח. |
|