|
לירי שמחה. לירי עצובה. גם כשלירי שמחה היא עצובה.
כשהיא הולכת לידך ברחוב, אתה לא מרגיש את זה. היא
מקפצת בזריזות, כאילו בסוף הדרך מחכה לה תמיד משהו,
או מישהו. מצויידת בשתי גומות חן וקעקוע על הכתף,
היא מביטה בסקרנות תמימה על העולם, ומנסה להבין, אם
היא מבינה אותו. ילידת 1978, ומאמינה שתמות צעירה-
כאן תוכלו להציץ לראשה ולהגיב. רצוי שתגיבו, היא
מחכה לזה.
ואני, שפוסעת
על עלים יבשים גם היום
תמהה, אם לא סהר
מאיר דמדומיי
|
המילים מתחילות בלב
הרגש צובע אותן
הן פועמות לפי הקצב המוכתב
הן זורמות לי בדם
|
"אולי הגיע הזמן להיפרד"
טורי מסיימת את השיר
והנה אני מתחילה
|
הפחד מתבלבל
והופך להשלמה
שמתחפשת
והופכת לאשמה
|
ואז היה חושך
הכל הסתובב
עוד הספקתי לראות אותך מתרחק ונעלם
והכל התפרק
השמיים נפלו
וידעתי שיותר אתה לא קיים
|
בכל פעם שאני נזכרת בך, אני יוצאת למסע חיפושים. מחפשת אותך
ברחובות, בשבילים, על חוף הים, בפאבים, במסעדה שבה אכלנו,
בחלון הראווה שלתוכו הבטנו. ואתה לא פה.
|
אחרי שהוא מת, הם היו עצובים. ילד קטן, קבר קצת יותר גדול.
|
|
מתוך קריאה
עמוקה ודייקנית
של הסלוגנים
בבמה, הגעתי
למסקנה שעד היום
לא פירסמתי משהו
שהיה גם מנוסח
יפה וגם התוכן
שלו היה עמוק
ופילוסופי, אז
בגילוי מרשים
אני מביאה
בפניכם את משפט
החכמה שצץ לי
בראשי לפני זמן
מה ומלווה אותי
עד היום,
והחלטתי לחלוק
אותו עמכם: "טוב
למות בעד
בימתנו"....
טושטוש לפחות
מנסה... |
|