|
אנשים אומרים שהם אמנים מתוסכלים.
אני סתם מתוסכל, אבל לפחות עושה משהו עם זה!
צדפות... אין מה להרחיב...
|
שהבוקר עולה, על גדות הכנרת...
יושבים ושותים תה.
|
אחת העבודות שלי...
נעשה ב 3d studio max
|
|
|
שלי התעייפה
השבוע, טוב, היה
לה להגיש רפראט
באוניברסיטה, אז
היא הביאה חברה
שתעזור לה בשביל
שתמיד יהיה פה
פנוי.
החבר של שלי. |
|