|
דלת סגורה
עמוק בנשמתך
מה יש מעברה
זאת לא תדע
מתפלל לעצמך
רק שזאת לא אהבה
|
יאוש הוא דבר שקורה לכולם מידי פעם........
בין אם זה בגלל ארוע אחד
ובין אם זה בגלל כמה שחברו יחדיו
|
|
|
אף אני תומך
באקטיביזם
שיפוטי, כמובן
תוך שמירה על
סוברניות הכנסת.
על פי מתודה זו,
מיוחסת חשיבות
ראשונה במעלה
לערכאות הצדק
כמגינות השכבות
החלשות
שאקיל אוניל
בשיחת טלפון
לזוזו לסטרי |
|