|
 nobody
"ביי אמא!" אמרתי והדלת נסגרה.
חיכיתי 5-6 דקות. הסתכלתי דרך החלון לבדוק שאין שם איש.
הסתכלתי לתוך חדרי הבית. זהו. עכשיו אני לבד בבית.
|
|
|
אני חושב שזה
היה 2 פיי אבל
יכול להיות שיש
לי סטייה של
שלושה אחוז אז
תבדוק את זה.
-מהמתרחש מתחת
לאפנו במחלקה
לפיזיקה. |
|