|
אני במילה אחת- מ ו ז ר ה...
לא יודעת למה אבל ככה אני
אני לא ניראת מוזרה אבל אני כזאתי חחח
אני שחקנית בנשמה
בת 18
ו.....זהוו
ועיניים, עיניים כחולות כים
עוד מעט הילדה תתמלא בדם
|
עדיין בחיים אבל מדממת
מנסה את השברים לאחות אך רק שוברת
|
|
|
"אין לי מה לאמר
לך אהובי..."
אז תשתקי!!
עוד שירי מגירה
של שלמה ארצי |
|