|
בהתחלה זה לא היה רציני, לא עשו מזה סיפור גדול, עד שזה הפך
לבלתי נסבל. אני לא ידעתי מזה, העדיפו לא לספר לי, חשבו שאני
לא אבין בדיוק מה הולך לקרות ומה הולך להיות בתקופת הזמן
הקרובה, רק אמרו שסבא לא מרגיש טוב, שסבא עומד להיות בבית
חולים כמה זמן ושכשאבוא אליו
|
גל,
איך השם הזה נשמע יפה. לא משנה באיזה מצב, טוב או רע, זה פשוט
נשמע יפה, אולי זה בגלל שאני אוהב, אוהב ילדה שקוראים לה גל.
|
|
|
יש לי פרפר ביד.
אני אשחרר אותו,
ואם הוא יחזור
סימן שהוא שלי,
ואם יעוף- סימן
שלא שברתי לו את
הכנפיים. |
|