|
הבעיה היא שהנופלים לא מפסיקים לחיות
אלא המשפחות
המשפחות שחולמות כל לילה על הבן שנפל
על האב שלא הכירו
על האם שהלכה לבלי שוב
|
הלוואי
הלוואי ומישהו היה יכול להבטיח לי שזה ימשך לתמיד
הלוואי ומישהו היה יכול להבטיח לי שאני לא אפגע
אני פוחד
הפחד משתק לפעמים
|
עד ליום שבו פגשתי אותך רציתי לקפוץ לתהום
מאותו היום והלאה ראיתי את החיים בורוד
הכל היה חי
צבעוני
|
|
|
ענק אחד מכוער,
ממש מפלצת,
אכזר, רע לב
ושמן כמו חבית,
היה מתנפל על
כפרים, משפחות
חוטף לו - ואוכל
לצהריים ילדים
בכפית.
והייתה לו אחות,
ענקית - אבל
פ'סדר.
כלומר רחומה,
נחמדה, לבבית.
"איך אתה לא
מתבייש???" צעקה
על אחיה, "לאכול
ככה ילדים
בכפית?!"
התבייש הענק, כי
הבין שזה לא
בסדר, והחליט
מעכשיו אחרת
להתנהג. ובאמת,
הוא שינה דרכו
לגמרי - ואת
הילדים הוא אוכל
עכשיו במזלג. |
|