|
 קושקוש
שלום שלום
קוראים לי נוני ואני בת 15
אני אוהבת לכתוב כשעולים לי רעיונות מעניינים לראש,
זה קורה בדרך כלל כשאני שומעת מקרים של אנשים
שמוכרים לי:)
אני מקווה שהדברים שכתבתי יעניינו אתכם...תודה
אל הארכיון האישי (1 יצירות מאורכבות)
|
|
זה לא פוליטיקלי
קורקט לומר
"השרת" תאמרו
"אב-הבית" |
|