|
177875644
קובי מגדיר את עצמו כאדם פסימי. הוא חושב שהחיים הם
משחק חד-פעמי שיכול להסתיים בכל רגע, אך בכל זאת לא
חי את הרגע כי זה יכול לפגוע בו בשלב הבא של המשחק.
הוא כותב בשביל הכיף וכדי להשתפר מצפה לביקורות.
הוא מקווה שתהנו מיצירותיו ותגיבו
היצירות הנ"ל הן יצירות ישנות שלו והוא יעביר אותם
לארכיון שלו
הוא מקווה לעדכן במהירות עם יצירות חדשות
אל הארכיון האישי (4 יצירות מאורכבות)
|
|
אין בעולם אהבה
כמו אהבה של אמא
של השכן שהדשא
שלו ירוק יותר
ממלפפון שהוא
בעצם תנין ואם
חושבים על זה
הוא לא אוהב
דגים, אחרת למה
הדייג אוכל
אותם?
רואים רחוק?
קוראים שקוף?
מה זה שקוף ויש
לו ריחו של
גזר?
נאד של ארנב.
נבי ארנבי
(בעקבות הבדיחה
האחרונה, נגמלתי
לגזר. מעתה אני
אוכל רק חסה.
וכמה שיותר
ירוקה, יותר
טוב. חבל רק
שאני עיוור
צבעים) |
|