|
 jane lee
אני לא נוטה לכתוב הרבה, אבל כשאני כותבת זה יוצא
בשירה. אולי בגלל שזה קל יותר ואולי בגלל שבאיזשהו
מקום הקורא צריך קצת יותר להתאמץ כדי להבין למה
התכוון המשורר.. מבחינתי ההישג הוא להגיד כמה שיותר
בכמה שפחות מילים.
מקווה שמישו בעולם הזה קורא את הדברים האלו וקורא את
השירה שלי וככה בעצם מכיר אותי יותר מכל אחד אחר.
תודה :)
אל הארכיון האישי (3 יצירות מאורכבות)
|
|
+ לך תמצא מי
ינענע אותך
+ מה דעתך על
חצילי בורדו
מנצנצים,
ווטסון?
+ הלל את
הצנטריפוגה!
+ אלמנטרי,
ווטסון
שטותניקית
מדקלמת מהספר
"1001 דברים
ששרלוק הולמס
מעולם לא אמר" |
|