|
טוב אז ככה... רוק נ' רול, וזהו...
תהנו... או שלא!
The things you feel inside are sometimes too deep to
describe
but then you go on with your life
and i get left behind
|
אור נרות ברקע שר
מפצה על זכרון כואב
חוסר נסיון של הלב
|
|
|
הגראס של השכן
ממסטל יותר!
בני סלע, סטלן
בטלן, ביובש
היסטרי, חושק
בנובלס של שכנו
לאגף. |
|