|
ביום שהלכת רצית להגיע לבית חולים, לאשפוז לילה אמרת. שם יטפלו
בי הכי טוב. שרתי לך בחדר המוות את השירים שאהבת, בכיתי לך
ואמרתי שאני פשוט דואגת ואחרי כל התרופות ניקח אותך הביתה. על
מי אני עובדת? רק על עצמי. את אולי כבר ידעת שכאן תישארי.
|
|
|
בירוקרטיה זה שם
נרדף לחוסר
אחריות
קולקטיבית.
הייתי במשרד
הרישוי באשדוד,
ותנו לי רק
לצעוק בקול,
שנמאס לי
מפקידות מאופרות
מדי בסגנון "יש
כרטיס חבר
מועדון" שכל מה
שהן יודעות
לעשות זה להוציא
את המרמור שלהן
על חסרי הישע.
התמרמרתי על
המערכת |
|