|
הרצל הר-צל, היה רוצה לומר עכשיו "או בשמו
האמיתי..."
אבל זהו שמו האמיתי, לצערו. כותב על רגשות, על עצמו
ועל רגשות כשהוא לבד עם עצמו.
מקווה שתאהבו.
השמיים תכלת
האדמה לא.
אמא את כולם אוהבת
רק אותי לא!
|
|
|
יש סיבה שמוצצים
אותי ולא אצבע.
אני שמנמן
וחמוד.
אגודל, הגודל לא
קובע |
|