|
 שלום....יש לי מוטו אחד לחיים וכך אני גם כותבת את השירים
שלי:''תעבדו כאילו לא בשביל הכסף...תאהבו כאילו אף פעם לא
נפגעתם......תרקדו כאילו אף אחד לא רואה אותכם....תכתבו שירים
כאילו אף אחד לא קורא אותם...'' |
הלוא נפלא לאהוב.
להיות בבועת הלא נודע...
הלוא נפלא לאהוב
להרגיש בפעם הראשונה את דמך זורם בעורקיי
|
|
|
"חמודי.. תעשה
פיפי.. הנה,
תדמיין מים
זורמים..
פשששששש...
פשששש...
פששששששש.."
"שוב פעם אמא
מתלהבת לי
מהזין.."
תינוק עם זין
גדול במיוחד
(עם זין גדול
באה אחריות
גדולה) |
|