|
אין דבר יותר חשוב
בדרך להגשמת מטרותיך,
יותר מהאמונה בצדקת דרכיך.
|
רוצה לזעוק, לצעוק,
לשפוך את אשר על ליבי,
אך אין לי למי...
מפחדת,
|
חבר בשבילי זה משהו מיוחד,
מישהו שתמיד יתן לי יד,
מישהו שמקשיב ולא רק שומע,
מישהו שמבין ולא רוצה לפגוע.
|
|
|
ואם אף פעם לא
בא לי?
באבא ציון,
בטלן, עצלן,
סטלן, לא אוהב
לשלוח סלוגנים
אך אם זאת
מגלומן,
וגם קצת פייטן! |
|