|
שלום לכולם !
ב-26.12.2004 יש לנו הופעה בברקה בבאר-שבע
כולם מוזמנים ! יהיה טוב.
סולן: ראודור (ראו את הדור המתקרב)
גיטרות: נדב וגיא
גיטרה בס: אוריה
תופים וקולות: גיל
http://www.gidonim.co.il
אני מתרגשת משום שבני יעקוב חזר משירותו הצבאי במשמר הגבול.
|
למה כלבים לא מחרבנים בבתי שימוש?
מי מאיתנו לא שאל את עצמו את שאלה גורלית זו בעודו מגרד הפרשות
א-מטבוליות מסוליות נעליו?
קטע זה מבטא בצורה עצובה וכואבת את כל המכשולים שמלווים את
חיינו היומיומיים בעידן הפוסט-מודרני. או שלא.
|
|
|
היום אמא אמרה
לי "כל הכבוד
קרנפית, קבלי
ח"ח"
אז אמרתי לה -
אבל אמא, אני לא
רוצה לקבל ממך
חלב חמוץ, זה לא
טעים לי. הייתי
מסתפקת באיזה
חיזוק חיובי!
קרנפית התותים
משתפת את
הפסיכולוג שלה |
|