צרו קשר
היוצרים
הפורומים
יצירתכם
תביא יוצר
תביא משהו
[ ביית אותי ]
[ עדיפה ]
[ עזרה ]
[ FAQ ]
[ אודות ]
[ הטבלה ]
[ דואל ]
[ חדשות ]
[ אישיים ]
[
קול-נוע
]
[
סאונד
]
[
ויז'ואל
]
[
מלל
]
חיפוש בבמה
ביוצרים
ביצירות
בביוגרפיות
בפורום טכני
בפורום דיונים
במגירות (ישן)
במגירות סיפורת
בסלוגנים
שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]
מדורי במה
מלל
ויז'ואל
סאונד
קול-נוע
blogs at.corky.net
סלולרי (WAP)
דואל
FAQ
ממליצים
הוציאו לאור
יצירות מאופיינות
פירסום
הפורומים
מפגשים
דיונים
מגירות שירה
מגירות סיפורת
טכני
מודעות
הסדנה
גלי בן דב
goshi
שיר עצוב
שלום עולם, יש ברבורים שטים להם באגם,
שלום עולם, יש מלאכים עפים להם שם למעלה,
ואני מסתכלת, מחפשת כוכב שיאיר
את היום שנעשה אפור, כי הלכת
מה ז"א אני לא
יכול לאהוב? מה
אני לא בנאדם?
-אדולף בראיון
על היחסים עם
אווה בראון
הצעו סלוגנים משלכם
הדף האחורי
?מה חדש
23.6.26 3:11
סיפור קצר
נ הופמן
איתי רימלר
מיוזיקל קט
יאיר שפי
שם אזוב
יצחק דיין
חן שזר
שירה
אסנת אינציגר-אל...
שחר מהבש
מור אייזנקרפט
מאיר אמוזיג
זר בן בלי בית
אליהו מישעלי
מיכל יקיר
ברוריה קוחנובסק...
איליה כהן
דני ארטיסט
גלוש צוררו
מיוזיקל קט
מונולוג
איליה כהן
אלונה רז
צביקה בינסקי
פרגמנט
מיוזיקל קט
דינה מזרחי
אורית דרווין
אלינה שלטופר
משה שפירא
אסף ור
אסנת אינציגר-אל...
יוצר מס' 40441. בבמה מאז 16/8/04 15:17
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות לגלי בן דב
© 1998-2026 זכויות שמורות ל
במה חדשה