|
אני, זה אני ואני עצמי זה אנוכי... מה לעשות?
אהבה, כן הדבר הנהדר והמדהים הזה... מכירים אותה?
ובכן... היא מעצבנת אותי, ואפילו נורא, לחיות היא לא נותנת וגם
לישון לא! וגם שטוב לך בחיים אתה עדיין לא שלם בלעדיה... אז מה
עושים?
|
|
|
אופס, עשיתי את
זה שוב. גרמתי
לעצמי לרשום עוד
סלוגן למרות
שאני יודעת שאני
לא אגיע
לכותרות.
- דפהיוצר של
בריטני בבמה. |
|