|
לו רק יכולתי ללגום לך את הלב שירווה את צמאוני
|
האם התחושות מרגשות
או שמא מספקות את היצרים
|
שונא את ההוא שלמעלה חקק. פאסון זה לא אופי זה כלי במשחק
|
הרמוניה בשם האלוהים אבל הפעם בשם כולו
|
יהי זכרה של אהבתי ברוך עכשיו לתוך הארון
|
|
|
אם הייתי כותב
שיר,
אז אולי הייתי
ברבור,
ואולי הייתי
חזיר.
שלמנאסר מביא
אותה בעוד קצרצר
פיוטי. |
|